Hyundai i30 Fastback (1.0 T-gdi)
Napísané: 25. Októbra 2019, 14:00
Ahojte, jazdím na Hyundai i30 Fastback 1.0 T-gdi (88kw) Comfort+.
Chcel by som Vám predstaviť svoje auto a podeliť sa o skúsenosti s ním.
Motor: Áno jedná sa o 3-valec 1.0 T-gdi 120 koní (88kw) 171nm. Taktiež by som si pred 2 rokmi povedal, že do takého auta 3-valec nepatrí. Po 35k km Vám ale poviem opak. Netreba sa zľaknúť objemu a počtu valcov, ak človek jazdí prevažne v meste tak smelo do toho. Pri normalnej jazde je auto úsporné (okolo 6l/100km), na diaľniciach sa nestratí a výkon je viac než dostatočný na obiehanie či svižnejšiu jazdu
Výbava: Comfort+, nie je to Fullka, no určite je to solídny základ. Vyhrievané sedadlá, parkovacie senzory, automatické prepínanie svetiel atď..
K autu ako takému nie je veľmi čo vyčítať, prestor nad hlavou a malé zadné okno je daňou za dizajn ale na to sa dá zvyknúť. Odhlučnenie je priemerné a auto celkovo komfortné.
Úpravy: Samozrejme som si doprial k tak peknému aut pár úprav.
Exteriér: fólie na oknách,
čierna lesklá fólia inšalovaná vo firme CARMONT vo Zvolene (maska, znaky, zrkadlá, strecha),
plutva z Aliexpressu
bezrámikový držiak EČV
Interiér: vymenené sériové reproduktory za Alpine S-S65,
RGB podsvietenie interieru vpredu aj vzadu (Aliexpress)
Svetlá: LED predné a zadné smerovky
LED osvetlenie EčV
LED spiatočky
LED celý interiér
Disky: letné - Dotz Kendo Dark (doladené bielou fóliou)
zimné - Mazda 151A, Farba: dark gunmetal
Chcel by som Vám predstaviť svoje auto a podeliť sa o skúsenosti s ním.
Motor: Áno jedná sa o 3-valec 1.0 T-gdi 120 koní (88kw) 171nm. Taktiež by som si pred 2 rokmi povedal, že do takého auta 3-valec nepatrí. Po 35k km Vám ale poviem opak. Netreba sa zľaknúť objemu a počtu valcov, ak človek jazdí prevažne v meste tak smelo do toho. Pri normalnej jazde je auto úsporné (okolo 6l/100km), na diaľniciach sa nestratí a výkon je viac než dostatočný na obiehanie či svižnejšiu jazdu
Výbava: Comfort+, nie je to Fullka, no určite je to solídny základ. Vyhrievané sedadlá, parkovacie senzory, automatické prepínanie svetiel atď..
K autu ako takému nie je veľmi čo vyčítať, prestor nad hlavou a malé zadné okno je daňou za dizajn ale na to sa dá zvyknúť. Odhlučnenie je priemerné a auto celkovo komfortné.
Úpravy: Samozrejme som si doprial k tak peknému aut pár úprav.
Exteriér: fólie na oknách,
čierna lesklá fólia inšalovaná vo firme CARMONT vo Zvolene (maska, znaky, zrkadlá, strecha),
plutva z Aliexpressu
bezrámikový držiak EČV
Interiér: vymenené sériové reproduktory za Alpine S-S65,
RGB podsvietenie interieru vpredu aj vzadu (Aliexpress)
Svetlá: LED predné a zadné smerovky
LED osvetlenie EčV
LED spiatočky
LED celý interiér
Disky: letné - Dotz Kendo Dark (doladené bielou fóliou)
zimné - Mazda 151A, Farba: dark gunmetal