Čaute, uvažujem o kúpe auta Hyundai i30 N LINE 1.4 T-GDI DCT ročník 2019 nájazd 33 000km.. jazdim prevažne mesto a raz za čas na víkend domov za rodičmi 60km, čiže do uvahy pripada jedine benzín, viete mi povedať či je táto motorizácia s automatom spolahlivá? poprípade ma odhovoriť od kúpy? Auto stojí 17.500,-
tak sa môžeťe vyjadriť čo si o tom myslíte, či by sa to oplatilo alebo kuknuť niečo iné. ďakujem za odpovede.
Hyundai i30 N LINE 1.4 T-GDI DCT
- Patrik
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 17. Októbra 2019, 10:21
- Bydlisko: Dunajská Lužná
- Kontaktovať používateľa:
Re: Hyundai i30 N LINE 1.4 T-GDI DCT
Ahoj. Osobne mam i30 Fastback N Line s tymto motorom a prevodovkou - 56 000 km. To, ze jazdis mesto je sice fajn ale netreba zabudat, ze uz aj nove benzinove motory disponuju filtrom pevnych castic - GPF - ktory sa tiez regeneruje. Ak vsak clovek nejazdi stylom brzda-plyn-brzda-plyn tak nie je problem (regeneruje sa inak, ako pri dieslovych motoroch).
Osobne som s motorom aj prevodovkou spokojny. Vykon akurat a po motorickej stranke nemam tomu autu co vytknut. Radenie je plynule - ide o 7 st. dvojspojkovy automat so suchymi spojkami.
Co sa tyka problemov tak ano, ma ich ako kazde ine auto. Mal som problem so stlpikom riadenia a naposledy s tiahlom na turbe. Vsetko bolo vymenen v ramci zaruky a spokojne jazdim dalej. Treba si preto pozriet, ci je k autu servisna knizka a ci su vedene garancne prehliadky - 1x rocne alebo kazdych 15 000 km.
Tazko povedat k cene, ked nevieme o aku vybavu ide. Ci ide o NLine, NLine+ a ci su tam pripadne nejake priplatky.
Ak ta nieco zaujima, pytaj sa.
Osobne som s motorom aj prevodovkou spokojny. Vykon akurat a po motorickej stranke nemam tomu autu co vytknut. Radenie je plynule - ide o 7 st. dvojspojkovy automat so suchymi spojkami.
Co sa tyka problemov tak ano, ma ich ako kazde ine auto. Mal som problem so stlpikom riadenia a naposledy s tiahlom na turbe. Vsetko bolo vymenen v ramci zaruky a spokojne jazdim dalej. Treba si preto pozriet, ci je k autu servisna knizka a ci su vedene garancne prehliadky - 1x rocne alebo kazdych 15 000 km.
Tazko povedat k cene, ked nevieme o aku vybavu ide. Ci ide o NLine, NLine+ a ci su tam pripadne nejake priplatky.
Ak ta nieco zaujima, pytaj sa.
Hyundai i30 Fastback N Line+
Re: Hyundai i30 N LINE 1.4 T-GDI DCT
Ak myslíš, môžem ti preposlať link na vozidlo, kukneš sa na to a môžeš sa k tomu vyjadriť, že čo si o tom myslíš.. Asi raz mesačne jazdím aj Nitru-BA ale to tiež nie je bohvie ako dlhá trasa aby sa ten filter zregeneroval asi
- Patrik
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 17. Októbra 2019, 10:21
- Bydlisko: Dunajská Lužná
- Kontaktovať používateľa:
Re: Hyundai i30 N LINE 1.4 T-GDI DCT
Kludne posli, rad sa pozriem.
GPF sa regeneruje inak, ako DPF. Nie je potrebne to nejak extra prehanat po dialnici. Tu je k tomu pekny clanok - https://www.autorevue.cz/filtry-pevnych ... -strasakem
GPF sa regeneruje inak, ako DPF. Nie je potrebne to nejak extra prehanat po dialnici. Tu je k tomu pekny clanok - https://www.autorevue.cz/filtry-pevnych ... -strasakem
Hyundai i30 Fastback N Line+